torsdag 8 december 2011

Laddar för den stora dagen!!

Jag har precis avnjutit ett gott julbord...:) Vi blev i år bjudna av våra nya chefer och det var riktigt trevligt. Vi var rätt många, vi heter ju numera område Väst, många förskolor och några skolor tillhör oss och vi hade vårt lilla julbord i matan, lät ju först så där, men det var som sagt både trevligt och mysigt...:)

Nu laddar jag som bäst för den stora dagen.... YEEE!!! Det är mycket som ska klaffa till vår Nobelfest imorgon, så jag hoppas att allt fungerar... Har redan dykt upp ett problem, rektorn är tvungen att åka ifrån tidigare och det är han som ska dela ut Nobelpriserna, så det blir att styra om i programmet imorgon, allt som var planerat i minsta detalj, men men det löser sig säkert!!! Nu är i alla fall långklänningen framtagen, alla diplom skrivna och allt är packat till imorgon, so let´s go!!!!


Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...