söndag 4 december 2011

Fullt upp med festligheter!!

Jag förvarnade som sagt att det inte skulle bli mycket bloggande och det blev det inte heller... Först fyra dagar fullt med utvecklingssamtal och den femte dagen tog jag ledigt och åkte med Elina till Ullared och blev en si så där 6000 kr fattigare hihi... Men vi hade en jättebra dag och inte var det speciellt mycket folk heller och många julklappar blev inhandlade...:)

När vi kom hem på kvällen var Johanna och Nicke på intågande och det blev god fläskfilé med pasta som min kära sambo hade tillagat, NICE...:) Dagen efter tog jag en rejäl sovmorgon efter att ha gått upp 3.30 dagen innan så behövdes det verkligen...

Dagen till ära fiarde vi en 1-åring♥ sötis har hunnit bli 1 år...:) Sedan firade vi mor min som fyllde för ett par veckor sedan. Det blev god älgstek med gräddsås och potatis. Vi passade också på att hjälpa dem att sätta upp alla slingor i granarna och sedan blev det kaffe och tårta...:)

JEKO♥ 1 år



Systrarna!!

Adventspyssel i ösregn...:)

Men fint blev det!!


Och så tårta förstås!!
Men lördagens festligheter var inte slut än för sedan bar det av till Hulingen på julbord med Dicks jobb "Defakon Renting och Bolunden". Det var riktigt trevligt med god mat, bra musik och underhållning och förstås trevligt sällskap...:) Tack Fia och Dan!!!

Helgen övergick till söndag och då bakade Johanna och jag lussebullar, som tradition denna helg, tyvärr kunde Elina inte vara med... Och på eftermiddagen bar det av till idrottshallen för Aktiv Ungdoms avslutning och Johanna♥ var konfrencier som vanligt...och som vanligt gjorde hon det riktigt bra...:) När vi kom hem hade Dick lagat mat igen haha, denna gång blev det kyckling i fetaostsås och potatisklyftor...:)


Och nu har det gett sig av till Stockholm och jag sitter med en del jobb och lite bloggande...:) Nu gäller det att ladda för ytterligare en intensiv vecka men fyra utvecklingssamtal kvar, en julfest och en Nobelfest...:) Hej och hå vad jag ska pusta ut när veckan är slut...


Puss och hej kära bloggvänner!!

KRAMAR Marie!!

1 kommentar:

ISABELLA sa...

SV: tack så mycket! :D

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...