söndag 18 december 2011

Glöggkväll och mys!!

Vilken skön och avkopplande helg det varit, trots att det är en vecka kvar till jul. I lördags hjälptes Dick och jag åt att städa så det gick som på räls...:) Jag hann också med ett par ärenden på stan, sedan blev det en avkopplande eftermiddag...:)


På kvällen blev det glöggkväll här på Storgatan med finaste vännerna Annika o Samuel, så länge sedan vi sågs. Det känns skönt att träffas under enkla förhållanden med glögg, kex, ost och lite småplock och så lite vin till det, så enkelt men så mysigt vi hade det...:) Skönt att slippa stå halva dagen och laga mat.... Vi hade en hel del att prata om för som sagt det var länge sedan vi träffades.Och så blev det söndag och Dick åkte iväg och hämtade gran med svärfar och så hade han med Jeko som fullkomligt älskar snön...☺ Vi åkte sedan vidare till mammas stuga för att planera julafton och så sprang vi även där i skogen...:) Det var mycket mera snö på landet än det är i stan...



♥JEKO♥




Nu är det bara två dagar kvar till jullov och jag har mycket komp att ta ut så jag hoppas sluta tidigt båda dagarna...:) Imorgon ska ju även Johanna ha hittat till Småland, ska bli så mysigt att få hem en helt slutkörd dotter, hon behöver tas om hand om hihi... Hoppas också på en mysjulgodiskväll med båda de mina sötaste♥...


"Det är viktigare hur vi lever än hur länge vi lever"

Kramar till er fina bloggvänner!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...