fredag 30 december 2011

GOTT NYTT ÅR!



Snart kära bloggvänner är 2011 slut och vi inleder 2012...:) Ett nytt år med nya spännande förväntningar, och jag hoppas även på lycka och framgång...:) Jag hoppas att det nya året ger min ny energi och kraft... för det börjar sakteligen att tryta...


Det kanske är så att 2012 bjuder på en del överraskningar, kanske man vågar testa något nytt, det är alltid spännande...:) Ja, som sagt den som lever får se... Min högsta önskan är i alla fall över allt annat att vi och alla nära och kära får vara friska och att vägen banar åt rätt håll för Johanna och Elina, våra käraste ägodelar♥...



GOTT NYTT ÅR TILL ER FINA BLOGGVÄNNER



NYÅRSKRAMAR FRÅN MARIE!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...