tisdag 27 december 2011

Min julklappstabbe!!!

Julen har som sagt varit bra, förutom en riktig julklappstabbe...:( Som vi säger jag gjorde en Johanna. Hon köpte nämligen biljetter till David Batra till Nicke förra julen och just den veckan skulle han till Österrike. Så hon fick sälja biljetterna till oss och det var helt slutsålt så hon kunde inte köpa nya.

I år skulle jag överraska Dick med en julklapp så jag köpte biljetter till Robert Gustafssons show på Cirkus den 16 mars som vi skulle gå på med goda vänner. MEN i år var det min tur att göra en tabbe, det fanns ett datum då Dick inte kunde p.g.a. att han har en spelning bokat sedan långt tillbaka, och just det datumet har jag köpt biljetter till..:(
Surt va!!!

Nu står vi här med 4 biljetter som vi vill bli av med snarast så att jag kan boka nya. Det finns fortfarande några datum kvar innan föreställningen tar slut i april. Så snälla sprid detta eller hör av er själva om ni är sugna på att se Robert Gustafssons 25 års jubileumsrevy, ska vara väldigt bra så vill vill gärna se den fast som sagt vid ett annat datum... Jag kan sälja dem för 1900 kr...:) PLEASE help me!!





Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...