tisdag 29 november 2011

Kör hårt med utvecklingssamtal!

Å hej och hå, det blir inte mycket bloggande i veckan... Nu är det fullt upp med utvecklingssamtal och inte är jobbet slut för det när man kommer hem ett par timmar senare än vanligt... Nej, nej, det är även fullt upp med planeringen för Nobelfesten hos oss i femman....:) Himla trevligt, men visst för det med sig extrajobb. Ikväll har jag skrivit diplom och motiveringar till nobelpriser...:) Sedan var det ju några matteböcker som skulle rättas, så nu kl. 22.10 blir det några rader här på bloggen. Och nu går ögonen i kors så nu blir det sängen, i tidigaste laget för mig, men jag är verkligen trött....



SOV GOTT KÄRA BLOGGLÄSARE!!
KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...