måndag 28 december 2009

Vardag igen!!

Vardagen är tillbaka igen, det blaskar och slaskar på gatorna och det ljuvliga vita landskapet har förvandlats till ett grått och trist Vimmerby. Men vi ska inte klaga, utan det är väl bara att hålla sig inomhus hihi... Jag har som sagt heller inga problem att fördriva tiden, den 15 jan har jag min stora tenta på hela kursen så jag har den i sikte... Igår blev jag också bankrutt på Monopol. För övrigt är lägenheten full av liv då hela familjen är hemma på jullov och jag riktigt myser av att ha alla i min närhet.

Mina underbara tjejer!!

Må så gott och njut av livet!!
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...