fredag 25 december 2009

Julafton i Hildabo

En riktigt härlig vit jul har firats ute i mammas stuga "Hildabo"!!!
Christopher och Elina ♥

Niclas o Johanna ♥


I väntan på tomten ser vi Kalle Anka och hans vänner...
Linus med sin julmat!

Min lilla mormor och jag...

Släkten samlad för julmat...

Ungdomarna...
Vilka par!!!

Söta kusiner!!!!


Tomten ger paket till Linus...

Elina med sin "lilla" hög...

Nicke, Offe och Elina ser nöjda och belåtna ut...

Mamma med sin Leif!

Johanna med kvällens största paket, en keyboard som stod överst på önskelistan
Johanna med lilla pappsen!!

Ja så var självaste julafton över och vi fick en riktigt bra jul med alla nära och kära samlade. Jag är så lyckligt lottad att få ha alla nära mig en sådan här helg, det finns så många som sitter helt ensamma som jag skänker en tanke. Alla var så nöjda och belåtna över sina julklappar och vilket julväder sedan kan det bli bättre!!! När vi kom hem var vi tvungna att pröva dansmattan, oj oj det var riktigt roligt, kanke kunde ha varit bättre musik. Vi såg givetsvis på Svensson Svensson också och efter det filmen Ogifta par... När kyrkklockan för midnattsmässan slog var det dags att lägga sig.
Nu ser vi fram emot de övriga dagarna av helgen. Idag på juldagen är det väldigt lugnt på storgatan, Johanna och Nicke har åkt till hans släkt i Linköping och Elina jobbar och Christopher är på ishockey. Vi verkligen myser över dagen och bara tar det lugnt.
God fortsättning!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...