lördag 12 december 2009

Stockholm

Vi anlände igår kväll huvudstaden. Som vanligt när man kommer till Stockholm är det köer, vi stod ca 40 min i årsta tunneln. När vi kom till Johanna o Nicke blev vi bjudna på tortillas med kycklingröra, mums... sedan var vi förstårs tvungna att se Idolfinalen. Jag personligen tyckte att båda var värdiga vinnare, Erik har varit en favorit från början och Kalle var bra från början men har vuxit och blivit sååå bra:). Ja nu ska v bege oss till Skansens julmarken...



Så här julfint var det i trapputgången i Skarpnäck...


Ha en riktgt skön helg!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mycket vin fick du till maten egentligen? ;)

Marie sa...

Oj då!! Jag hade visst lite bråttom... Nu har jag rättat till inlägget hihi..

Li-Anne sa...

Ok...nu är jag nästan nöjd! Kram på dig!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...