tisdag 8 december 2009

TISDAG

Äntligen är årets sista samtal avklarat, hade ju inte så många "vanlig" utvecklingssamtal men det har även blivit en del åtgärdsprogram, uppföljning till dem och EVK (elevvårdskonferenser). Men nu ska det inte bli några mer, i år alla fall.... Jag har även ägnat lite av min dyrbara tid till att skriva i kvalitetsredovisningen och imorgon ska Helen och jag presentera en klassrådspolicy som vi arbetat fram för de övriga i kollegiet. Ja, nu vet ni som inte är lärare vad vi sysslar med...

Har tränat ikväll och det känns i hela kroppen, men det var också sista för i år, för nu är mitt kort slut. Nu får jag ägna mig åt ridning de sista veckorna på året:). I helgen ska vi i alla fall åka och roa oss i Stockholm. Vi åker till Johanna o Nicke på fredag och det blir nog mest julhandel och så tänkte vi besöka Skansens julmarknad, och så givetvis mysa med dottern...

Puss och hej!!!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ser ut som ni hade en festlig kväll, kul med dansmatta!
Maja ska få ett Wii i julklapp så det blir väl lite spel sedan :)

Ha en toppenhelg hos Johanna!

KRAM

Anonym sa...

yeej, ska bli mysigt att ni kommer så jag äntligen får lite julstämning :)
/Johanna

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...