lördag 5 december 2009

Helg!

Helgens stund är här och den är faktiskt helt fullspäckad. Igår var vi hos Annika och Samuel och åt god mat och pepperkaks moussé till efterrätt, helt fantastiskt gott. Det var längesedan vi träffades bara vi och det var jättetrevligt och vi roade också oss med att se Idol, det är ju så spännande nu på sluttampen. Men det blev precis som jag ville, Kalle o Erik till final, de är bara sååå bra...

Just nu sitter jag med färg i håret, tänkte bli lite fin, för det vankas julbord ikväll. Vi ska med Dicks jobb till Molijan. Har hört ryktesvägar att det ska bli både kareoke, Sing star och dansmatta, huuu, det blir säkert roligt.

Förresten klarade jag mig från att bli dålig efter sprutan så jag kunde åka och rida, men stackars Elina bölev jättedålig och hade riktigt ont så för henne blev det ingen ridning... Ridningen gick för övrigt jättebra i torsdags, bäst hittills faktiskt, min Mia gick så fint på tygel...

Ha det så himla gott i helgen!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...