onsdag 16 december 2009

Vinter

Jag brukar roa mig med att fotogrfera kyrkparken för att se årstidernas förändringar!

Ja, nu så kom den efterlängtade snön, för vissa vill säga. Jag har en sambo som fullkomligt hatar snön, och ska varje gång det snöar flytta utomlands hihi... Han har ju ett jobb där han får skotta så lite trött blir han på denna årstid. Men annars tycker jag att det var på tiden, hoppas bara att den ligger till jul. Det värsta är dock trafiken, inte alltid så roligt att ut och köra, men jag är ju inte särskilt beroende av bilen just nu när man bor så här mitt i city.

Igår blev det ridning för mig fastän det bara var tisdag Vi ska nämligen ut och äta på Mossebo med jobbet på torsdag och då är det så bra att man kan hoppa in i en annan grupp, vilket jag gjorde. Man kan ju liksom inte missa det roligaste på hela veckan. Till på köpet fick jag byta häst, denna gång hette hon Lady Pamina och kallas Lina. Det var väl inte en favorit precis, fick jobba väldigt hårt att hålla igång henne och det är jag inte så bra på, vill helst ha hästar med lite go i. Men man lär sig alltid något, och vi hoppade faktiskt. Blev alldeleles pirrig när hindret åkte upp men vad roligt det var...


Ha en skön onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...