söndag 6 december 2009

Dansmatta!!!

Hej hopp i adventstider!! Idag är det andra advent och vi närmar oss julen med stormsteg, har väl inte fått rätta stämningen än måste jag erkänna... men som sagt jul blir det ändå. Igår var det i alla fall första julbordet för i år, och vi var med Dicks jobb på Moliljan, "Slottet i skogen" som det också kallas. Det var jättegod mat och väldigt trevligt, och det bjöds även på mycket roliga aktiviteter. Roligast var nog i alla fall dansmattan som både Dick och jag blev frälsta i, ja ni läste rätt, Dick... det är faktiskt dagens sanning, hihi...

Tomten som hälsade oss välkomna!
Dick in action på dansmattan

Fia, hon var bäst!

Dick o Sara (som tränar bredvid)

Jag o Fia vid dansmattan

Dick och Dan vid karaokemaskinen

Fia och Agneta går in för singstar...


Idag har jag suttit en hel del vid datorn med mitt arbete, jag får slita lite extra eftersom vi ska till Stockholm nästa helg då arbetet ska lämnas in. Men sedan tog jag en paus och åkte till Källeberg där det var en liten hopptävling och sedan luciatåg till häst. Den som vann hopptävlingen blev lucia och det var Johanna Egermo...
Tänd ett ljus och låt det brinna....
Kram!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...