söndag 20 december 2009

4:e advent

Nu närmar det sig minsann, idag är det fjärde advent och bara 4 dagar kvar till jul... Idag har det städats å städats å städats å städats lite till, faktiskt så mycket att kroppen värker, men det är nog inte bara av städningen, för både i fredags- och lördagskväll har vi kört bowling och tennis på vårt nyinköpta wiii, haha jag har faktiskt träningsvärk.

Jag har också hunnit med en sväng på stan och jag tror att jag nu har köpt de sista julklapparna, men det tror jag alltid och så kommer jag på något i sista stund. Men nu ikväll njuter vi av alla de tända ljusen♥

Önskar er alla en fridfull fjärde advent!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...