torsdag 18 juni 2009

BAKDAG!!

Idag började jag med promenad och det var tur för sedan kom regnet. Då passade jag på att baka, det blev både bullar och dumlekakor.... Skönt att ta dagen som den kommer. Idag kändes det riktigt roligt att styra i köket, den känslan infinner sig mycket sällan nu för tiden så då får man passa på. Sedan blev det tacopaj till middag, och då blev Elina glad, en av hennes favo...


Jag har tagit mig an en riktig bok vill jag säga, Utvandrarna/Invandrarna (930 sidor) och sedan har jag tänkt att gå på resten av Mobergs serie, det ingår faktiskt i kursen Svenska som andra språk som jag förhoppningsvis kommer att läsa till hösten. Jag tänkte att det är väl lika bra att börja nu, men det känns som att läsa och hålla i Bibeln och Koranen ihop, ha, ha...


Imorgon är det midsommarafton!

Ta hand om varandra!!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Härligt med oplanerade dagar o bara gå på känslan!
Ser härliga ut, dina bullar!

Önskar dig o de dina en riktigt skön Midsommar!

KRAM Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...