torsdag 11 juni 2009

NEDRÄKNING!

Idag är det två dagar till sommarlov och 14 dagar kvar till vår resa till Kreta. Jag ljuger väl om jag säger att jag inte längtar, för nu var det ett tag sedan värmen var här, men, men den hinner komma tills vi åker... Men det spelar ingen roll!! Jag längtar utomlands, till medelhavsklimatet, den goda maten och att bara slappna av, för det kan jag faktiskt när jag åker utomlands...

Imorgon ska jag sitta och planera lite med mitt nya arbetslag (eller några av dem i alla fall) och på måndag ska vi alla ut en heldag till Hölrestadhult för att göra lite arbete. Och på tisdag har jag kompledigt och seeen har jag sommarlov, ett behövligt och välförtjänt sådant faktiskt...

Ha en skön kväll!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Det är du värd med sommarlov nu, låter spännande att du ska studera i höst också, lycka till med det!
Usch, det gick lite pengar ändå :) Men det mesta har jag investerat i 2 veckor stuga på Öland o Majas favorit camping :)
Ha ni nu jätteskönt på Kreta!

KRAMAR Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...