tisdag 2 juni 2009

Stressar och surar!!

Usch vad det är stressigt nu. Jag fortsätter visst min tråkiga och gnälliga stil, men kan inte rå för det. För det är stressigt både här hemma och i skolan på allt som ska fixas. Har ikväll storhandlat på Willys, ringt föräldrasamtal, rättat matematikuppgifter och styrt med lite allt möjligt. Nu avslutar jag dagen med lite surfande och bloggande. Det är en sak som tynger mig mer än något annat just nu och det är det förb... vädret. Igår var det sommar och idag är det skitväder och det värsta av allt det ska vara så på självaste studentdagen också. Det är ju bara så trääääligt!!! Nej nu slutar jag att tjura för idag. Hoppas vädret vänder och att jag blir på bättre humör snart.

VI HÖRES!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Oj, det låter tufft, men är det någon som klarar av det, så är det du, som är så driftig! Lycka till med allt nu och hoppas Elina får en toppen student! Ser fram emot bilder här :)

( Jag har inte glömt tjejerna, intyg kommer på posten inom de närmsta veckorna)

KRAM från Ann-Sofie

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...