tisdag 9 juni 2009

Avsked!!!


Har idag lyckats få ihop mina kollegor för lite gemenskap. Jag bjöd hem dem på lite mat och dryck ock det var riktigt trevligt. Vi kommer troligtvis att gå skilda väga allihop till hösten och då blir det nya kollegor igen.... Imorgon kväll ska jag träffa mina "gamla" kollegor från förra arbetslaget, och hör och häpnad vi ska träffas på Kina i Hultsfred.

Imorgon är det också skolavslutning och då också regn, vad annars... Det kommer i alla fall att vara konstigt för jag har för första gången följt elever i tre år och nu ska jag släppa iväg dem till sjuan, aj, aj känns inte bra. Jag har verkligen trivs med klassen så härliga och trevliga elever, men visst har det märks att de har blivit sexor... Många avsked blir det, och säkert en och annan tår!!!


Hoppas trots allt på en trevlig skolavslutning för oss alla!

Många kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...