onsdag 24 juni 2009

Imorgon Kreta!

Imorgon åker vi till Kreta, Agia Marina och det ska bli sååå skönt att komma iväg. Nu är det bra sommarväder här men det brukar det var när vi åker iväg och det gör absolut ingenting. Jag längtar bara efter att få gå och strosa om kvällarna, äta god mat, bada, sola och ta dagen som den kommer, och härligast är de varma kvällarna. Nu är nästan allt packat och kylsåpet och frysen är fulla så att de arbetande ungdomarna ska klara sig...

Imorgon kommer min slutuppgift på min engelska kurs att läggas in på bloggen, det är en utvärdering av hela kursen. Kan rekommenderas om ni är sugna på att läsa engelska, en mycket bra kurs. Så detta blir mitt sista inlägg till er alla på ett tag.

Sköt om er och ha en skön semester!!
Många kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...