måndag 15 juni 2009

Sista dagen med gänget!!

Idag har vi lärare på Astrid Lindgrensskolan avslutat terminen med att åka ut till Hörestadhult och arbeta. Och det har vi verkligen gjort så kroppen värker just nu. Vi har röjt upp en trädstig på några kilometer i skogen, som har legat i träda efter stormarna. Sedan har det målats, rivit ett gammalt dass och huggigts ved m.m. Vi hade en härlig dag och jättefint väder, och det blev faktiskt en riktigt härlig avslutning på terminen. Jag var väl i ärlighetens namn inte inspirerad innan, men man kan ju alltid ändra sig... Nu har jag i alla fall gått på SOMMARLOV!!!!!!!


Lasse målar!

Jag målar och Marie G begrundar!

Isa, Angelica och Petter klipper sly
Paus på Berths nya soffa!
Petter och Berth fikar!

Hetem grillar!

LUNCH!

NJUT AV SOLEN!!
MARIE!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...