tisdag 23 juni 2009

Nerver av stål


Idag har varit en nervös dag, man får verkligen ha nerver av stål av allt väntande. Men nu är jag så glad, framför allt för Johannas skull. För hon kom vidare till andra steget på Balettakademins audition, och det var jätteviktigt för hennes självförtroende, för nästan alla auditions har verkligen tryckt ner henne i skorna. USCH vad hemskt det är, och som mamma far man riktigt illa, precis som man blir riktigt lycklig när det går bra.

Nu är det bara att hålla tummarna hårt igen, för nu är det 2 dagar på andra steget för att se om hon går vidare till tredje och där är sedan den sista utgallringen. MEN ett steg i taget, och nu är hälften av alla 170 sökanden borta och till slut är det väl 20-25 st som får äran att dansa på Balettakademin i höst. Men Johanna ger inte upp än, där finns det vilja. Hon säger att jag ska träna upp min balett teknik ett år sen söker jag igen nästa år. SÅ ska det låta...
Du är en fighter Johanna!
och
LYCKA TILL!!

KRAM till er alla som tittar in!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...