måndag 22 juni 2009

Äntligen värme o sol!!

Äntligen lite sommarvärme!!! Idag passade Annika och jag på att åka ut till bryggan vid Borstingen och ta en soldag, faktiskt inget riktigt dopp. Jag sparar mig. Det var Annikas första semesterdag och vi hade det riktigt härligt. Förutom sol, fika och trevligt sällskap träffade vi på både orm och mink... Så är det i naturen, allt är möjligt. Får bara hoppas att minken inte tar alla våra kräftor bara...

Hemma ligger Elina och snorar och hostar, inte bra. Det värsta är att Dick började känna lite i halsen och vi som ska åka på torsdag, aj, aj... Ikväll får jag nog börja att titta lite på min packning eller det som ska bli packning rättare sagt. Hann en sväng till apoteket idag så jag tror att den biten är ordnat i alla fall.

Idag håller jag tummarna för Johanna som är på audition på Balettakademin, hoppas, hoppas hon kommer vidare till andra steget, sen får vi hålla tummarna vidare...

Hoppas på fler soliga dagar på er!!!
KRAM!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...