onsdag 28 januari 2009

Utmanad!!

Jag har blivit utamanad av min Johanna (helloosaferide.blogg.se)

4 av mina favoritprogram på TV
♥ Handboll (nu VM)
♥ Wallander
♥ Let´s dance
♥ So you think you can dance

4 saker jag gjorde igår
♥ Sjöng ”We are the world” på karaoke (minst 10 ggr)
♥ Var med på två anställningsintervjuer
♥ Hade HLR med eleverna
♥Såg handbollsmatchen mellan Sverige och Slovakien

4 saker som jag ser fram emot
♥ Sommaren
♥ Utomlandsresa
♥ Vårpromenader
♥ Nya bryggan i Borstingen

4 av mina favoritrestauranger
♥ Thairestaurangen i Kalmar
♥ Brygghuset, Åbro
♥ Manoli restaurant, Rhetymnon, Kreta
♥ Mitsos restaurant, agia marina kreta

4 saker på min önskelista
♥ En ny mobiltelefon med kamera
♥ En ny bra kollega till arbetslaget
♥ Att jag ska klara av min engelskakurs
♥ En trygg och bra framtid för Johanna och Elina (nu när de snart båda är ute i verkliga livet)

Utmanar Annsofie (holmbergarna.blogspot.com/)

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul att du antog utmaningen :) var lite osäker på om du skulle ;) vad gulligt att du tänker på oss. ska bli mysigt om ni kommer upp nästa helg med nicke :)
/dottern din

Ann-Sofie sa...

Hej Marie, kul med din utmaning...ska skriva inom kort!
Kram Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...