söndag 18 januari 2009

Klar med uppgifterna!!

Igår kändes det som jag äntligen var klar med mina uppgifter. Nu har jag recenserat webbsidor och skrivit klart min plan till mitt IKT projekt. Jag har ju som sagt börjat med projektet och hoppas kunna genomför det enligt planen. Imorgon kommer mina webrecensioner på bloggen, och jag rekommenderar sidorna varmt.

Idag har jag varit uppe och tittat på tjejerna i danslokalen som är med på kursen. Tyvärr var det dålig uppslutning, men jag är ialla fall stolt över min dotter Elina, som har varit ledare längst av allihop, och hon ger inte upp i första taget... Henne är det go i, och jag tror inte att hon missat en enda kurs på de dryga 6 år som hon varit ledare... Elina kommer nog att sluta som ledare i Aktiv Ungdom nu i vår när hon ska ta studenten, det blir en förlust för föreningen, och jag ska ju avgå i styrelsen så jag kommer verkligen att sakna denna kreativa förening med härlig, underbar dans......

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

hej, ja, vi får ta ett snack om frånvaron på söndag...men eloge till gänget som var och din Elina!
Kram Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...