torsdag 1 januari 2009

Nyårsafton 2008

Storgatan på nyårsafton!



Nu har det gått ett år igen!!! Det är inte klokt vad fort det går. Detta har varit ett rätt så händelserikt liv för familjen Lindqvist/Svensson. Johanna flyttade till Stockholm, vi flyttade från Drottninggatan till en lägenhet, jag fick nya arbetskamrater i arbetslaget, jag började läsa engelska på Universitetet i Växjö på 25 % distans... Jag jobbar fortfarande heltid så jag måste medge att jag varit slitet på slutet.






Men på nyårsafton hade vi en trevlig nyårsfest. Vi började faktiskt hos Annika o Samuel och åt förrätt där, en jättegod skagensmörgås. Sedan gick vi vidare till oss, för vi är de som nu har störst, vi var 15 stycken med några ungdomar. Vi hade beställt exotisk bricka som vi intog i "våningen" på Storgatan. Det vinnande laget i Dicks musiktävling!!




SKÅL!!



GOTT NYTT ÅR!!

2 kommentarer:

Ann sa...

Det var verkligen en trevlig nyårsfest. Tack! Ann och Willy

Anonym sa...

Tack för den roliga nyårsfesten med god mat och mycket skoj, det var trevligt att ses! :D

Många Kramar Mia, Anders & Hanna.

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...