tisdag 27 januari 2009

Vi vann!!

YES, äntligen vann Sverige en match, nu mot Slovakien. Men som vanligt när de har lett hela matchen så måste de sjabba sig på slutet. Jag skrek och satt på nålar, tur att vi inte har grannar kvällstid. Det blev i alla fall vinst med ett mål!!!!!

Har också hunnit titta på den nya delkursen i engelska, ser spännande och roligtt ut. Men nu när jag är mitt uppe i webprojektet ska jag börja tänka på storyline och planera det, hmm... Känns lite mycket, men hoppas det känns bättre efter lördag när vi varit i Växjö.

Imorgon kommer min utmaning till min dotter Johanna. You see!!

Bay, bay and good night!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...