onsdag 14 januari 2009

IKT projekt och julgransplundring!

Igår hade vi i Aktiv Ungdom julgransplundring på torget, och som vanligt vallfärdar massor av folk dit. Det blev dans med efterföljande godispåsar som alltid är populärt. Våra ledare var först uppe i dansllokalen för att träna igenom danserna med Lisa som är mycket duktig på dessa danser.

Idag har jag äntligen kommit igång med mitt IKT projekt i min engelskagrupp. Jag visade först min Photo Story som jag gjort om mig själv. Sedan tittade vi på själva programmet och sedan tog eleverna kort på varandra och till sist började de skriva om sig själva. De tyckte att det skulle bli roligt att göra denna presentation. Efter att de har skrivit och berättat om sig själva ska de presentera något som de är intresserade av. Ska bli spännande att se resultatet.

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...