lördag 24 januari 2009

Lördag!!

Vaknar av ett dystert mörker, huu. Men det är ju lördag så jag sätter på kaffe och i lugn och ro läser Vimmerbytidningen. Kan faktiskt njuta riktigt trots det gråa, trista vädret. Ska bara ta det lugnt idag, har inga "MÅSTEN".

Igår hanna jag städa och plocka iordning innan vi blev åkte till Åbro för att äta. Elina och hennes kompis My skjutsade Dick och mig, Mia, Anders, Ann och Willy dit för på After work. En jättestor smarrig snitzel med klyftpotatis och lite vin till. Det var också uppdukat ett trevligt snacksbord. Efter ett par trevliga timmar kom Cassandra och hämtade oss, och så blev det kaffe, glass och likör hos Willy och Ann. När Dick och jag ska gå hem framåt natten möts vi av ett riktig polisjakt genom staden. Jäklar i nåda vad de körde, hoppas allt gick bra. Ett härligt och trevligt slut på denna arbetsvecka, med god mat och dryck i trevliga och goda vänners lag!!!
I kväll är det handboll igen, hoppas, hoppas, men tror tyvärr ändå på stryk, men vi håller tummarna mot Frankrike.

Have a nice weekend!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...