fredag 29 januari 2016

Ingen fredagsfeeling!

Idag är det fredag och då brukar jag känna ett lyckorus i kroppen, trots att jag gillar mitt jobb... Men denna fredag kan inte den där riktiga glädjen riktigt infinna sig. För det första så har jag hela veckan haft en sorts inre stress, som jag inte riktigt vet varför, för veckan har varit riktigt bra, men kanske lite för mycket runt omkring som hänger lite i luften, nej jag vet faktiskt inte.

Men sedan handlar det kanske också om helgen, som jag kanske bävat för en längre tid. Vi ska nämligen på kryssning, och det är ju förstås trevligt, men det där med båt är ju inte min grej precis och jag har enda sedan vi fick veta att vi skulle bli bjudna på detta för ett par månaders sedan gått och tänkt att januari är oftast en blåsig månad. Så sista veckorna har jag frenetiskt kollat vädret, och så klart, visst ska det blåsa och inte så lite heller... Nu går jag här med världens ångest, ska jag kanske vara hemma, eller? Men det är ju inomskärs så det kanske inte märks så mycket, men någon timme är det ju inte det....o.s.v Ja så här håller jag på. Jag börjar också få migränkänning och min mage är helt i olag.... Ja, kan det bli bättre?? Nej, och då är det ju inte lustigt att fredagsglädjen inte infinner sig... ingen fredagsfeeling.....:(

Nu sitter jag här och försöker intala mig om att det kommer gå jättebra, och det kommer inte gunga så mycket. Min mage kommer också att må bättre, Trodde faktiskt ett tag i eftermiddags att jag höll på att få maginfluensa :( Nu får jag väl ta tag i min packning, och så var det de där med kläder också, vad ska man ha på sig och några skor att dansa i har jag inte, utan bara med höga klackar....

Nej, detta var inget muntert inlägg, så nästa gång jag skriver ska jag berätta om hur roligt vi hade :)

Tänk positivt!
Du är vad du tänker. :)

Marie!



1 kommentar:

Mimmi sa...

Det kommer gå finfint på sjön! Håll i hatten & njut av sällskap och stämning. Kram Mimmi

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...