lördag 16 januari 2016

Firar Johanna!

Hoppas att ni har haft en lika trevlig lördag som jag. Idag äntligen har vi fått fira vår 28-åring :) Alltså är det klokt, vår äldsta dotter är 28 år och då kan man ju fundera på hur gamla är vi då??? :)

Vi hade i alla fall en trevlig lördag här på Storgatan med hela familjen och några till samlade, Johanna och Nicke förstås, mamma, Leif, brorsan och Linus, Elina, Tommy med barnen och så Nickes föräldrar Annika och Pelle. Smörgåstårtan som jag gjorde igår var omtyckt och Johanna hade gjort två tårtor idag som var riktigt goda de också...
 Så var det dags för Johanna att öppna paket :)
 Och så var det tårtdags, Observera frågetecknet :)

Det är väl bara att konstatera att vi börjar bli gamla, mormor och morfar som vi är och barn som närmar sig 30 :) Men jag måste säga att jag njuter av livet som mormor och är så stolt som mamma till våra fina döttrar. Jag njuter av livets efterrätt, och jag får nypa mig i armen ibland för att jag har det så bra, verkligen lyckligt lottad som har min fina familj! Nu somnar jag med ett leende på läpparna!

Fortsatt trevlig helg trogna bloggläsare....

Kram Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...