torsdag 28 januari 2016

Löpband och oväntat besök!

Åh jag hinner inte med, det har snart gått en hel arbetsvecka till.... Söndag, fredag, det känns som det inte är annat. Men vad har hänt då? Inte så mycket, mest jobb faktiskt! Jo på tal om att vi inte gillar detta väder.... Jag försöker alla fall att tvinga mig ut på en och en annan promenad och jag försöker även få med Dick, men inte alltid så lätt. Men si, nu så har han hittat en lösning... Jo vet ni vad han kom hem med under armen härom dagen? Jo ett löpband, haha....:) Nu behöver vi inte gå ut på några kalla,blåsiga och mörka promenader, utan nu kan vi gå på bandet framför teven :) Så nu är han riktigt nöjd o glad!

Men hu, riktigt jobbigt är det också, och rätt så tråkigt så det gäller att titta på något roligt eller spännande att se på, som i tisdags när det var handboll, jäklar vad jag gick, helst på slutet när det var som bäst spännande, då märkte jag knappast inte att jag gick, trots att svetten bara rann....

I tisdags fick jag oväntat besök och då är det ju bra att man har Gevalia hemma :) Haha min vän Anette från Västervik skrev ett sms där hon frågade om jag hade kaffet klart 19.30, och det är ju klart att man har, med vad i hela fridens namn, inte åker man en tisdagskväll från Västervik för att ta en fika??? Hon är för rolig min vän :) Nu hade hon ju så klart ett ärende, men väldigt roligt att hon kom så vi fick en pratstund, det blir inte så ofta....
Tycker denna passar!
Fick denna av mina galna vänner Mia och Anders :) även passande på dem!

Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...