tisdag 12 januari 2016

Sista lovdagen!

Återigen en trist och mulen dag där takdropp och mörker är det enda jag ser, men jag har haft en bra dag ändå och jag har sugit ut det sista av lovet. Den sista dagen på jullovet kunde inte avslutas på ett bättre sätt. Det blev lunch med Elina, Timo och Mila på Royal:) så mysigt så.... För övrigt så blev det en lugn och skön dag med lite småplock och de sista julsakerna packades ner. Så kunde jag inte låta bli att sätta mig och planera lite. Imorgon har vi i och för sig en studiedag för eleverna börjar inte förrän på torsdag, men som vanligt är den nästan fullplanerat av information och andra möten så det blir inte mycket tid över till arbetslagets och min enskilda planeringen...

 Nu blir det vardag även för mig, men jag måste säga att lovet varit skönt och det gör mig faktiskt ingenting att ibland inte göra någonting, att bara vara och ta dagen som den kommer. Nu är det slut med det och nu är jag redo att köra järnet. Hej och tack för detta välbehövliga lov!

Kram Marie!



Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...