söndag 10 januari 2016

Johannas födelsedag förra året!

Denna helg för exakt 1 år sedan befann jag mig på lite varmare breddgrader :) Då hade Johanna kommit på besök och jag hade bokat en helg på Koh Jum till Johanna i födelsedagspresent :) 
Färjan till Koh Jum Johanna, jag och Anna!

Dessa båtturen är alltid lika spännande, för mitt ute till havs ska man byta till en longtailbåt beroende på vilken strand man ska till...:)
 Underbara ö, här kan man verkligen njuta av lugnet och det är alldeles alldeles magiskt att sitta här  tills solen går ner, och då skåda den fantastiska solnedgången :)
 Morgonen efter var Johannas födelsedag och här satt vi då och åt frukost, kan det bli bättre :)
På väg hem igen!
 Väl hemma på Klong Dao fortsatte vi att fira :)
Imorgon fyller Johanna år igen, men tyvärr så får vi inte fira din födelsedag tillsammans i år då du är i Stockholm, men ha en underbar födelsedag i alla fall och vi får leva på våra underbara minnen fina du :)

Grattis i förskott finaste Johanna!
Kram!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...