måndag 2 mars 2015

Helgens surprise!

Då har det varit helg igen och det var en händelserik och överraskningens helg. Lördagen blev en lugn och en riktig slapparlördag. Gunilla och jag hade dock bestämt oss att hyra moppe och åka neråt ön. Men när min Ellie på hotellet säger till mig att jag absolut inte ska åka moppe i denna helt galna trafik om jag inte kört förut så bestämde vi oss för att återigen ta en tuktuk :) Vi tog helt enkelt det säkra före det osäkra...
Ja, det här var det närmaste moppe jag kom denna helg :)
 Dagen till ära tillbringades på Relax Bay beach, en verklig supermysig och skön strand, vi bara slappade, åt god mat, goda shakes och hade det allmänt bra...)
Söndagen var en väntans dag, så jag försökte hitta på lite för att förmiddagen skulle gå... Efter en härlig löpning på stranden gick vi ett gäng till Saladan för att avnjuta en härlig frukostbuffé mmmm... Lite shopping på det, sen kom sms:et från Dick. Han hade träffat en familj på flyget så han skulle inte ta båten utan dela taxi med dem, vilket innebar att han skulle anlända tidigare. Vi skulle träffas vid Andaman, hotellet bredvid mig så nu var det dags att ge sig hemåt:) Men då blev jag lite misstänksam, hmmm en familj som skulle till Andaman hmmm ??? Jag har ju länge misstänkt att Anna och AndersWikström från Haparanda skulle dyka upp, hon jobbade förra året och vi blev goda vänner och Dick lärde känna hennes man Anders... Jag funderade mer och mer och började lägga ihop ett och ett :) Och visst vem står inte vid Andaman :):):)
 Yes, äntligen är han här love in my life :)
 Å så Anna och jag, som de lurade mig, äntligen ett glas vin med henne...

Kram till er alla!
/Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...