måndag 23 mars 2015

Slutet!

Ja och nu har vi kommit till min ALLRA SISTA dag på detta helt magiska äventyr... Kan inte fatta vart tiden tog vägen. Tiden har varit allt från omtumlande till alldeles alldeles underbar... En massa nya möten med fantastiska människor, mycket kärlek, glada skratt, gråt, upplevelser, äventyr, utmaningar och nu så kommer allt detta att bevaras som minnen och i hjärtat finns det alltid kvar.

Sanuk är nåt som står för glädje
och glädje är nånting vi har
nu lämnar jag er här på Lanta
men i mitt hjärta finns nu alltid kvar
nu hoppas jag på en trevlig  resa 
och hoppas att vi möts igen

jag tackar för att jag fick komma
hej då, goodbye o sawasdee min vän!

Nu lapar det tomt i solstolarna...
Tack och hej då Elle och Mr Shompo för tiden på Ocean View..

Pop kan mai!
Tack alla fina bloggvänner som följt med mig på äventyret!!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...