lördag 28 februari 2015

Strandvägen till jobbet!

Jag måste ibland nypa mig i armen för att fatta att detta är sant... Att jag verkligen får vara med om detta en gång till... Härom morgonen när jag som vanligt ätit min goda frukost serverat på hotellet så går jag strandvägen till jobbet. Klockan var sju på morgonen och solen var på väg upp bakom berget och glittrade så vackert ner i havet och det var redan liv o rörelse, trots det var det väldigt lugnt och fridfullt. Flera som jag mötte promenerade eller sprang, några thailändare var fullt påklädda  i vattnet och fiskade något, kanske krabbor, hundarna lekte krabborna hade vaknat till liv... När jag gick där och förundrades över hur underbar en vanlig dag på väg till jobbet kan vara, då så upptäckte jag att jag gick med ett stort leende på läpparna...:)

Pop kan mai!
Kram Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...