tisdag 17 februari 2015

Underbara dagar med underbara vänner!!

Alltså denna helg är minnesvärd, vi har haft det så himla roligt, och vi har skrattat så att jag nästan har träningsvärk i käkarna. Allt har dessutom funkat så bra, förutom den lilla vansinnesfärden till Ao Nang... Tänk att det kunde bli så lyckat, när vi egentligen bara skulle åka och köpa dagar till våra visum, vilken tur att vi gjorde något roligt och vettigt av det :)

Vi gjorde som sagt Ao Nang på lördagskvällen, och den avslutades med reggaemusik och som grädde på moset blev det dans till "Doo doo doo Ther Tum".....:) bästa reggaelåten.. Sedan gick fyra glada och nöjda pedagoger och la sig på sina rum :) Men lika pigga och glada till en god frukostbuffé söndag morgon :) Vi blev sedan hämtade av en fräsig buss som körde oss till båten som tog oss till Saladan, Koh Lanta. En himla trevlig och behaglig båttur där vi kunde ligga och steka på däck i 2 1/2 timme tills vi kom fram:)
Frukostbuffé
 För de galna pedagogerna finns inga hinder, bara möjligheter:)

Tack mina fina underbara vänner för att jag har er, och tack för att jag fick tillbringa denna lilla minisemester med er, så tacksam och glad..:)

Pop kan mai :)

1 kommentar:

fiuten sa...

Såå snygga ni är och vad kul det är att följa dig och alla "kändisar" på bloggen!
Kram praktikant-Sofia :)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...