onsdag 4 januari 2012

My family♥


Min FINA familj♥...:) Jag är så stolt och lycklig att jag har er... På julafton (fast man inte tror det) tog Nicke bl.a. en massa fina bilder, man kan väl inte skryta med att det är något vinterlandskap precis, men det blev väldigt fina bilder ändå...:) Min lilla mor fastnade hon också, hon ville visst vara med på en bild hihi... Våra döttrar är ena riktiga modeller, vilket inte jag är precis, men jag fastnade ändå... Det man är stolt över vill man visa upp...:)



Fina Elina♥


Åh fina Hannis♥

SÖTASTE SYSTRAR!!


♥♥♥

JULAFTON 2011!

KRAMAR TILL ER FINA BLOGGVÄNNER!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahah

Anonym sa...

finismamma <3

/Elina

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marie sa...

♥♥♥ Finaste familjen!! Lite rolig är den också hihi...:)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...