fredag 20 januari 2012

Spänningen stiger!

Yes då var det dags... för helg igen och den är så välkommen så...:) Visst gillar jag mitt jobb och visst har veckan varit riktigt bra, men den sköna helgen är alltid välkommen. Förra helgen var vi ju i Stockholm och då är det extra skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt...:)

Just nu börjar vi känna av lite oro hos oss på jobbet, en oro i hela kroppen och det märks på stämningen hos oss. Det är ju dags för en ny rektor snart, ja igen, ni läste rätt... Det har varit två veckor med anställningsintervjuer (5 st) och snart är det väl dags att vi får reda på VEM det kan bli??? Det var 5 kvinnor, några hade arbetat som rektorer, några inte, en är lärare hos oss, en väldigt duktig pedagog som jag mycket väl kan tänka mig ha som chef...:) men som sagt, den som lever får se.... Det ska bli väldigt spännande och jag hoppas verkligen på något riktigt bra....:)

Ikväll blev det en god men stark lövbiffswok med nudlar och det var faktiskt de enda kolhydraterna denna vecka. Dick och jag har kört en GI-diet i två veckor, förutom helgen då det blev indiskt och Mac Donalds hihi... Det har varit himla roligt att leta nya recept och jag måste säga, vilken god mat det blivit....:)


Trevlig helg kära bloggläsare!

Kramar från Marie!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att det blir riktigt bra hoppas ju förstås jag också! :)
~ Sabina

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...