måndag 17 oktober 2011

Nytta o Nöje!!

Helgen har förenats med både nytta och nöje och innehållit både sött och salt... Johanna och Nicke kom i fredags kväll och vi hade familjemiddag och vi hade även Christopher på besök så allt kändes precis som förr...:) Lördagen blev ytterligare en mysdag med småbesök på stan, ett besök i stugan och fika i Elinas nya lägenhet...:)

Det var en hel del sött, men så de salta då... Jag har tyvärr inte mått något vidare, känt mig trött, frusen, ont i halsen och lite i kroppen, så lördagskvällen tillbringade jag sovandes i soffan för att sedan fortsätta sova i sängen till halv tio dagen efter. Tur att Johanna och Nicke var hos hans föräldrar på kvällen, och att Johanna skjutsade Elina och hennes kompisar till Pumpen.

Jag kände mig faktiskt lite bättre när jag vaknade på söndagen så på förmiddagen begav vi oss till Borstingen för att ta upp bryggan, som avslutades med ytterligare en fika hos Elina. Men då kom det krypande igen.... jag började frysa igen och hosta och fick ont i bröstet, så det blev en söndags kväll i soffan igen och även en tidig sänggång....








Skönt nu är både båt och brygga på land och som sagt vi får se om sagan slutar lyckligt och vi lägger i den i vår igen....


Johanna och Nicke åkte tillbaka till Stockholm igår kväll och nu dröjer det nog innan de kommer hem igen och familjen♥ blir samlad. Men vi ska ju upp till Stockholm ett par gånger innan så vi får träffas. Det blir alltid så tomt när de har åkt och ingen Elina eller Jeko här heller... Nu blir det soffan igen jag känner mig fortfarande rätt vissen, var och jobbade idag och väntar bara på att något ska bryta ut, jag är ju inte riktigt sjuk heller...???

Hoppas ni fina bloggvänner får en härlig vecka!!


Kramar Marie!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha snyggtjej_88 ppå bilderna! Skogsmulle i finklänning ;)

/dottern din ;)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...