lördag 29 oktober 2011

Härligt storstadsliv!!

Härliga underbara dag...:) Vad jag har njutit av att springa omkring i Sockholms city alldeles för mig själv. Då går jag dit bara jag vill...:) Dick har varit och tränat med sitt gamla 80-tals band Extremes på fryshuset för de ska spela på 50-års festen som vi ska på ikväll...

Jag har verkligen shoppat loss idag och njutit av detta otroliga folkstim som man verkligen inte är van vid, men jag njuter faktiskt av att åka hit och få i mig en dos storstad och sen kan jag åka hem igen hihi☺. Men faktiskt jag gillar Stockholm mer och mer och det gör det ju inte sämre av att det varit strålande höstväder idag...:)

Nu måste jag ställa mig i duschen för sedan blir det stor fest, spännande måste jag säga... Jag känner Anna som fyller år och sedan grabbarna i bandet och sen ingen mer... åh hej o hå...:)


Önskar er bloggläsare en finfin lördagskväll!!

Kramar från Marie!

1 kommentar:

Farbror Punk sa...

Googlade på The Extremes o hamnade här. Såg att du sparat klipp om bandet och jag undrar om du skulle kunna scanna dessa och maila dem till mig. Har en 80-talsblogg där jag lägger upp klipp/artiklar om och kring 2det svenska 80-talet" så som jag upplevde det, med andra ord så är det mycket rockmusik, däribland The Extremes som jag lyssnade på.
Hälsningar Jocke
http://farbrorpunks80tal.blogspot.com/
punktjafs@gmail.com

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...