måndag 31 oktober 2011

Extremes!

Nu är vi hemma från huvudstaden för denna gång. Jag har haft en trevlig och avkopplande helg, faktiskt även att man kommer från värsta stimmet så har jag riktigt kopplat av. Dessutom så har vi ju varit på en trevlig 50-års fest...:) Först var vi en sväng i Johns lägenhet för att sedan vandra vidare till festen. Där bjöds det på en god hemmalagad buffé och tårta och kaffe....:)


Musiken stod grabbarna i Extremes för och det var riktigt roligt att se och höra dem igen... Extremes var en band från Vimmerby som hade sin storhetstid på 80-talet och då var de faktsikt rätta stora. Vi har sparat recensioner från både Expressen och Aftonbladet från olika spelningar, de spelade också flera gånger på Hultsfreds festivalen i både teaterladan och på stora scenen...:) Det är roligt att grabbarna fortfarande spelar lite tillsammans så där var tredje år☺ och de har faktiskt gjort ett par skivor till, tror den sista var 2007....:) Det här bandet spelade när Dick och jag träffades och jag var med på många spelningar i Sveriges avlånga land på den tiden, så det blir lite nostalgi att höra dem♥.... John o Dick!

Ingela och Anna 50 -åringarna som tillsammans hade festen...


Nu väntar en ny härlig vecka framför oss!!

KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...