söndag 21 augusti 2011

TJEJGÅNG!

Vilket härligt avslut på denna helg, 8 km tjejgång med kollegor i strålande solsken...:) Inte nog med det efteråt blev det fika ute i det gröna med en hel picknickpåse och på numret som jag fick när jag kom i mål vann jag en energimassage, vilket säkert kommer väl till pass fram i höst. Ja så säg kan helgen sluta bättre????
Imorgon börjar en ny vecka och äntligen fylls skolan med härliga elever, en skola utan barn är helt enkelt ingen skola, så time for it!!!


Johanna och Nicke åkte idag hem till Stockholm och vi får se när de kommer hem, Johanna kommer att jobba många helger nu i höst, men hoppas det blir en gång i september innan showen startar. Nu äntligen har polisanmälan och reklamationsbrevet från banken skickats iväg för vidare granskning om hon får tillbaka pengarna, men tyvärr sa bankdirektören att hon inte skulle ha allt för stora förhoppningar..:(

Sköt om er i veckan kära bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...