tisdag 2 augusti 2011

Sol, bad och mys!

Jag försöker verkligen undvika att tänka på att mitt sommarlov börjar lida mot sitt slut... Det förtränger jag helt och hållet till nästa torsdag... Sommaren har i alla fall visat denna vecka så det har blivit en del sol och bad och grillning. Igår var vi hos Nickes föräldrar Annika o Pelle för en grill- och kubbkväll, vilket var riktigt trevligt...:)






Johanna har åtminstone tur med vädret nu när hon är hemma på semester, för någon restresa blir det ju inte när det inte finns några pengar på kontot...:( Vi hoppas innerligt att hon får pengarna tillbaka genom banken i och med att de har lyckats ta ut pengar med hennes kod, men givetvis ska det strula för polisanmälan kan bara skickas till Stockholm och den måste vi ha för att kunna skriva ett reklamationsbrev från banken, och nu när Johanna äntligen har kommit till Småland vill hon inte åka tillbaka till storstan och absolut inte med tåg...:( Ibland tappar jag all tro på mänskligheten...:):):)

Idag blev det i alla fall bad och sol vid bryggan och Annika och Pelle tog sig en cykeltur och hälsade på oss...:) Det blev en härlig dag med sol, bad, pastasallad, fika och bus och simning med Jeko...:) Elina kom ut en sväng på sin lunch och lämnade jeko hos oss och han har blivit riktigt duktig på att simma, han blir ju lite varm i sin päls om man säger så, så det är ju bra att han vill bada...







"Ge dig tid att stanna och lukta på blommorna vid vägen"




KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...