tisdag 9 augusti 2011

Ingen återvändo!!

NU ÄR DET BARA 1 DAG KVAR PÅ MITT SOMMARLOV..... Ingen återvändo.... bara att se positivt på det hela, "det blir som det blir" är det nya mottot...:) Ann och jag har bestämt att vi ska se positivt på det hela, vi måste helt enkelt för att orka året och vi har ju världens bästa elever och kollegor:) Vi får hålla ihop, tillsammans är vi starka☺.....

De sista dagarna har jag gjort allt och lite till, så himla typiskt mig att spara allt in i det sista. Jag har hållit på att beställa kort, skrivit CV, hälsat på mormor o morfar på Eken, besökt Second Hand, klippt mig, köpt och fyllt i en ny jobbalmanacka, ätit med familjen på Mossebo (som vi skulle ha gjort hela sommaren), fikat med mamma i lägenheten, fikat med Ann på 48:an, varit på bibblan, köpt ramar och fixat med kort, städat lådor.... och ja listan blir lång.... MEN varför spara detta till de tre sista dagarna...??????? Jag skulle ha hunnit med misnt ett ALV besök också, men det har inte bkivit av, tur att de har öppet ett tag till, jag har ju 3 elever som spelar och så Jon förstås som i år spelar Birk i den nya borgen, som bara måste ses....


"Allting är svårt innan det är enkelt"

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...