måndag 15 augusti 2011

En Kalmartur!!

Måndag igen, helgen gick i rasande fart... Den var riktigt skön, hade inget planerat, blev en del jobb. Det är svårt att koppla av nu med så mycket nytt. Igår var Dick och jag i Kalmar på Ikea och handlade en del. Vi skulle också hämta Johanna vid tåget, hon hade varit en tur i Göteborg på Way out west festivalen, det var hon värd lilla gumman. Så medan vi väntade på henne besökte vi City Gross, jag bara säger det, "VILKET VARUHUS".... Värt ett besök om ni inte varit där för säg vad de inte hade....:)

Veckan började nog lika kaotisk som den slutade, på jobbet alltså... Idag hade Pernilla och jag förmiddagen om Lgr 11. Sedan röjde vi i klassrummen och försökte få någon (sånär) ordning, men ju mer vi röjde ju rörigare blev det.... åhhhh suck och pust. Imorgon ska vi lyssna på Kulturskolan och någon föreläsning också så då går förmiddagen bort, sedan blir det i alla fall nya tag för arbetslag 5...)



Tack och hej från Marie!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...