fredag 12 augusti 2011

Snurr i huvudet...

Japp då var första dagarna på första veckan avklarad. Jag är helt slut och det var nog tur att starta med två dagar, för vad ska man säga??? Jag har ett bra ord KAOS...... Det var precis som jag befarat, inget i mitt nya klassrum var fixat, inga kartor, filmduk, blädderblock, gardiner, rullgardiner, hyllor m.m. och alla grejer stod instuvade i ett grupprum efter Bullerby cup PUST!!! Men Patrik (vår vaktmästare) har verkligen prioriterat oss och hjälpt till massor och som tur är har vi nästa vecka också... Men det där med att planera upp verksamheten får väl vänta för det är väl inte så viktigt, eller???????

Vår tid har som vanligt gått åt till att lägga schema, helt crazy att det ska vara så svårt att få in exakta minuter på alla ämnen som dessutom ska passa med alla lärare och dessutom med slöjd- och idrottstimmarna som vi bara får utlagda...:( Jag säger bara "SLOPA TIMPLANEN"....

Nu känns det i alla fall lite bättre när jag fått gnälla av mig lite hihi, så nu till det positiva. Det var jätteroligt att träffa kollegorna och jag tror att vårt arbetslag med Angelica kommer att bli jättebra ☺... och jag börjar bli sugen på att köra igång med en massa skönlitteratur...:) Vi ska ha deckartema i år för vi arbetar med Kalle Blomkvist, så vi startar med att arbeta med deckare...☺.. Och jag längtar efter eleverna så det ska bli riktigt roligt att träffa dem....:)

Men nu är det helg och jag ska försöka att inte tänka på jobbet, vilket inte är lätt precis för det snurrar verkligen i huvudet med allt, allt och lite till....



Ha det nu så gott i helgen kära bloggvänner!!


Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...