torsdag 25 augusti 2011

Glädjande besked!!

Idag har det varit en toppendag, verkligen...:) Först och främst i skolan med alla härliga elever i femman...:) Vi har haft en jättetrevlig utedag, vi har nämligen varit på ett detektivuppdrag och så klart löste vi fallet hihi... Vilket fantastiskt arbete man har när man får vara med sina elever, det ger så himla mycket tillbaka. Det är då jag blir säker på att jag valt rätt här i livet... Jag älskar mitt jobb men definitivt inte den orimligt låga lön som lärauppdraget ger...

Och för det andra, ett riktigt glädjebesked nådde oss idag...:) Johanna ringde och sa att Will från Handelsbanken ringt henne om att hon får tillbaka sina pengar förutom en självrisk på 1200 kr....:) Detta är helt fantastiskt, faktiskt så hade ingen av oss någonsin vågat tro på detta. Johanna blev ju av med 10400 kr efter att någon snott plånboken på stockholms centralstation och därefter länsat kontot, och hur har vi ingen aning om och det är nog därför banken står för detta, TACK OCH LOV!!!!! Tänk om alla dagar kunde vara så här bra hihi... men det låter väl för bra och det så får man ju inte ha det, eller?...:)



"Ur ingenting är allting möjligt"


Kramar från Marie!

1 kommentar:

ISABELLA sa...

SV; ja hon blev ju det :) skulle bli förskräckligt söta valpar :D men jag tror att nancy var med på noterna, jeko verkade däremot lite tveksam, hehe :) men han är ju inte så gammal än :)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...