tisdag 10 mars 2009

Ingen ro o vila!

Tisdag och en fullkomligt speedad dag. Haft två lektioner och sedan varit på 4 olika möten eller sammankomster, så jag känner mig helt slut i huvudet. Men inte kunde jag ta igen mig hemma, för imorgon ska engelska uppgiften vara inlämnad så den har jag skrivit slutspurten på och sedan ska jag och några till på skolan ha studiedagen på torsdag så jag håller på och förbereder mig för det också. Ingen ro och ingen vila, men jag får väl leva på den trevliga helg som varit.

Igår njöt jag i alla fall av den helt underbara vårdagen som tyvärr försvann lika fort, och sedan tog jag mig ett träningspass med Emma, och kvällen avslutades med att se "Familjen annorlunda" och "Försvunnen" där två polska systrar letade efter en till syster som aldrig kom med till Sverige. Det var faktiskt lite rörande och när det gäller familjerna med alla barn blir jag helt slut, men samtidigt bundrar jag dem. Jag gillar barn men....hm... Jag har väl kommit ifrån småbarnstiden...

Ha det så gott, och njut av solen om den tittar fram!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Ska göra det imorgon, tanken slog mig i em, när jag skjussade in Maja på dansen och såg din lapp, imorgon är jag pigg nog att börja jobba ifatt!
Ha en skön helg!
KRAM Ann-Sofie

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...