fredag 6 mars 2009

Fredag igen!!!

Skööön fredag, och lite mys med sambon. Först var Elina och jag hos sömmerskan och la upp hennes balklänning. Det känns så skönt att vi äntligen lämnat in den. Sedan blev det cykeln till ett häftigt Friskis & Svettis pass. Det var en 22-årig kille från Vetlanda som var gästledare, och han körde ett verkligen uppiggande pass, helt otroligt roligt. Efter det var det dusch ,och seeeen var det fredagskväll, och Dick och jag gick till grannen Lilla Thai och köpte hem mat...hmm...
3 små rätter... Vilken avslutning på veckan, och till sist blev det ju givetsvis, trots lite protester från Dick, Lets Dance...

Hoppas ni alla får en lika skön fredagskväll som jag!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...